2012. május 29., kedd

50 napos fogadalom



A végső lökés

Eddig is tudtam, hogy a tükör csak bizonyos szögből áll jól nekem, de a céges gyereknapokon készült fotók minden elképzelésemet überelték! Egy percre azon is elgondolkodtam, hogy új objektívet kell vennünk – oly’ mértékű torzítást véltem felfedezni a képeken…

Aztán neki estem Vargadének, hogy hogy lehet ilyen hülye szögből fotózni, ennyire gázul nem nézhetek ki, minden az ő hibája! Aztán láttam még néhány, külsős fotót is, no mondanom sem kell, azok a fotósok is ugyanilyen, béna szögből fotóztak! :o)))

A rólam készült képeket persze (egy híján!) azonnal töröltem, de a látottak az elmémbe égtek, s azóta a „nincs egy rongyom sem” cirkusz áll a gardróbban… no nem azért mert tényleg nincs mit felvennem, hanem azért, mert az eddig kedvenc ruhadarabok, az új, ám reális énképpel ádáz ellenséggé léptek elő.

De most vettem egy csomó pamutvásznat!!!! Már varrja a világ legjobb varrónője a cuki szoknyákat!!!! De a vásznaim iránt érzett szerelem, mostanra méretgyásszá silányult: a cicás vásznat most 12 fős sátorlapnak látom, az Eiffel tornyos pamut meg valószínűleg egész Párizst éjszakába borítaná, akkora!!!!

A döntés

Hát kérem, eljött az idő!!!! Amilyen ügyesen sokat fogytam tavaly 17 kg-t, s még ügyesebben mindössze 3 kg-ot szedtem vissza, most itt az ideje még egy adag, ekkora ügyességnek! Ha akkor ment, most is fog! :o) Sőt! Még tudatosabban, még jobb eredményt fogok elérni!

Kerek 50 napot adtam magamnak!

50 nap arra, hogy
  • leadok 10 kilót!
  • a szétválasztó diétával istenieket eszem ismét, idény zöldségekből!
  • Sportfüggővé lépek elő Kifogásgyárosból!
  • s szépséges, izmos testhez komoly, ám látványos alapokat teszek le!


Semmi olyan eszközöm, trükköm nem lesz, mely ne állna bármely sorstársam rendelkezésére. Biciklije és tornacipője mindenkinek van, a recepteket pedig pontosan lejegyzem majd.

Azt remélem, hogy tényleg látványos lesz a változás. Egyetlen most még szégyenletesnek tartott fotót lementettem a gépemre, s remélem, 50 nap múlva büszkén mutatom majd meg Nektek az új énemet a régi, borzalmas mellett!

Tegnaptól komplett fogyinaplót vezetek, pontos edzéstervvel, étkezési naplóval (amik a bűneimet is tartalmazzák majd!), mindennapi recept leírással, gondolatokkal, bizonytalanságokkal és sikerekkel!
A naplót napi bejegyzéseken túl, egy nagy táblázatban is vezetem majd, hogy egyben is áttekinthető legyen, mi is történt az 50 nap alatt.

Drukkoljatok nekem, ha van kedvetek, csináljátok velem, mondjatok véleményt, szívesen veszek minden kritikát, itt most valóban az a lényeg, hogy sikerüljön, s a sorstársaimnak példát mutathassak! :o)))

Akkor rajt, kész, tűz! 

2 megjegyzés:

  1. Hajgyerű! Szurkolunk - és imitt-amott csatlakozunk :D ... csak tudnám, hogy miért pont 50 nap... :DDDDD

    I.

    VálaszTörlés
  2. :o))) Köszi, minden bátorítás jól jön! :o))) A kapros csirkesalátát pedig tényleg ki kell próbálni, zseniális! Puszka!

    VálaszTörlés